Nee hoor, zou niet weten waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, het is niet slecht.

Bedenk wel dat je het steeds vaker moet gaan doen omdat je meer haren krijgt !

Je kan de haren ook bleken, maar vraag daarvoor raad aan een specialist. Die producten zijn immers met zorg te gebruiken, en bij verkeerd gebruik kan je zelfs brandwonden oplopen.

Veel vrouwen doen dit met donkere haren op de bovenlip.

Toegevoegd na 1 dag:
Verbetering:

Oké, ik heb nog wat info opgezocht en Cavia en Suzy Q hebben gelijk. Het is bij scheren dat er dikkere haren terug komen. Bij harsen worden ze donziger en minderen ze ook.
Mijn eerste zin is dus niet correct ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het een fabeltje dat je na harsen meer haren terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is echt zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is echt een fabeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, de meningen zijn dus verdeeld. In orde, de ene zegt van wel, de andere van niet ...ook bij de andere vragen over harsen zijn de meningen ook verdeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, ik heb nog wat info opgezocht en Cavia en Suzy Q hebben gelijk. Het is bij scheren dat er dikkere haren terug komen. Bij harsen worden ze donziger en minderen ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit constant met m'n kop in het zand ... daar zie ik niks !
Grof gezegd kun je ontharen in 2 categorieën verdelen: trekken en knippen.

Knippen: met een schaar, met een scheermes (knipt dichtbij de huid), met ontharingscreme (breekt haren dichtbij de huid af)
Als je knipt, groeien de haren snel terug. Omdat haren doorgroeien, lijken ze dikker en donkerder en stomper.

Trekken: haar met wortel eruit: pincet, hars, etc.
Als je het haar met de wortel eruittrekt groeit deze pas na een maand terug. Je haren lijken steeds minder te worden en wat er groeit is nieuw en zacht. Er zouden wel haren kunnen ingroeien, moet je op bedacht zijn.
Sommigen beweren dat hars tevens voedend en stimulerend zou zijn door de stoffen die er inzitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alleen misschien dat het dan meer terug groeit. je zou kunnen overwegen je haar te verfen,