hoe verwijder ik het best een gerstekorrel van mijn ooglid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ziet het eruit?

Het beste antwoord

Je kan de gerstekorrel het beste laten verwijderen door de schoonheidsspecialist.

De schoonheidsspecialist prikt met een steriel naaldje het stukje huid boven de gerstekorrel open zodat deze er eenvoudig uitgehaald kan worden.

Zelf deze korreltjes weghalen is niet verstandig, want daar kun je littekentjes aan over houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is beter om het niet zelf te doen. Ga naar een schoonheidsspecialist die kan het verwijderen voor je als het op een makkelijke plek zit zonder je oogleden te beschadigen. Als zij het niet kan zal ze je vertellen naar je arts te gaan.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij had de dokter het weggehaald. Maar je kan ook naar een schoonheidsspecialist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Win informatie in bij één of twee huisartsen en beslis dan hoe je het laat wegnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even langs de schoonheidsspecialiste gaan. Het zelf doen raad ik af. Je kan hier littekens van krijgen en dat is natuurlijk niet de bedoeling ;) ze prikken met een naald een klein gaatje onder of boven de korrel en dan kunnen ze hem zo eruit wippen.