Waar kan je leuke modieuze kleding kopen voor iemand met een maatje meer??

Ik ben ziek geweest en gebruik nog steeds medicatie waarvan ik veel ben aangekomen (+25 kg). Ik pas niets meer van mijn oude kleding. Ik heb nu ongeveer kledingmaat 44-46. Ik vind het moeilijk om leuke kleding te vinden.
Wie weet leuke winkels waar je mooie betaalbare kleding kan vinden voor mensen met een maatje meer, zodat ik weer eens hip voor de dag kan komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben een vrouw ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb zelf maat 46-48, en heb in mijn kast kleding van H&M, WE, V&D, Esprit, Miss Etam, M&S, Didi, Mexx, Vero Moda, Cora Kemperman en Noa Noa. Oh, en één tuniekje van de Primark.

Ik koop zelden kleding op een grotematenafdeling, jij valt dus zeker nog in de reguliere maten. Maar het kan wel dat het een stuk moeilijker is om te bepalen wélke kledingstukken mooi staan bij je nieuwe figuur.

Dat is iets dat je echt met ervaring zal moeten leren. Ik zou dan ook de eerste tijd vooral naar winkels gaan waar ook advies gegeven wordt. Een goede verkoopster heeft het talent om precies dat uit het rek te pakken dat jij niet had gezien of waar jij jezelf niet snel in zou zien, maar wat wel fantastisch staat. En geloof me, dan hoeft het met jouw maat helemaal geen probleem te zijn om weer eens hip voor de dag te komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

In de meeste winkels kan je tot maat 46 goed terecht.
Miss Etam en Wehkamp bijvoorbeeld, hebben grote maten, maar dat begint meestal vanaf 48/50.
44/46 is nog niet echt een 'grote maat'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij M&S kun je die kleding kopen - de Miss Etam is inderdaad ook een goede winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online heb je Bonprix met hele leuke kledingstukken voor een maatje meer.

Daarnaast zijn er de winkels van Ulla Popkin, waar maat 44 tot de kleinere maten gerekend wordt. Ook daar hebben ze best leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ulla Popken bedoel je toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeh ja, Ulla Popken bedoel ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vroeger regelmatig spul bij BonPrix gekocht en eigenlijk geen reden gehad om te klagen. Ik heb geen ervaringen met heel slechte kwaliteit en ook de leveringen zijn geen probleem.
Enige nadeel vond ik het terugsturen. Incidenteel heb ik iets teruggestuurd, maar dat moest dan altijd vanuit een DHL-vestiging en die hebben (hadden) we niet in ons dorp.
Bij Simply Joyce.
www.simplyjoyce.nl
Sizeless
www.grotemeidenmode.nl
En ook bij Dreamclothes hebben ze grote maten,wel wat gewaagder.
www.dreamclothes.nl
Bon A Parte heeft ook een maatje plus collectie.
www.bonaparte.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige H&M's hebben ze een b&b lijn, deze loopt door tot maat 54. Je kan deze lijn ook bestellen via internet. Als je bij Google intypt h&m shop online, kom je op de webshop. In de linker rij staat die lijn er tussen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H&M, L&L,...héél veel winkels in de grote winkelsstraten bieden tegenwoordig leuke, modieuze kleding voor een maatje meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miss Etam is al genoemd en ideaal. Wil je alles bij elkaar de bron hieronder misschien een tip. Staat ook Miss Etam tussen die je online bij Wehkamp kan kopen.