Kan een man ontharingscrème gebruiken om en bij de schaamstreek?

Is ontharingscrème schadelijk voor de ballen, omdat de huid daar zo dun is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AUW?!

Antwoorden (1)

Ontharingscrème is een chemisch goedje, dat de huid kan irriteren. Koop daarom crème die speciaal is ontwikkeld voor de bikinilijn.
Probeer van tevoren een beetje uit om te zien hoe de huid reageert, zeker als het de ballen betreft.
Als er de volgende dag geen rode plekken zijn, dan kan de crème gebruikt worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bron is toevallig van een homo site, maar een man is een man, he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welja scheer ons allemaal maar over 1 kam ;-) Maar goed antwoord hoor alhoewel ik het zelf toch liever niet gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had eigenlijk moeten schrijven: een mannenlichaam is een mannenlichaam. Dat was juister geweest :)