Waar kopen jongens/mannen hun heuptas?

Of heet het schoudertas?

Zie steeds meer jongens/mannen met grote heuptassen aan een schouderriem lopen. Waar koop je zo`n tas, en hoe weet je zeker dat het geen damesmodel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Damesmodel, herenmodel... Het is een tas! Iets waar je je spullen in kan vervoeren. Dat is toch zeker niet geslachtsgebonden?
Als je het mooi vindt, koop het dan gewoon... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heet een postman tas

Het beste antwoord

Jongens/Mannen kopen hun tas bij een tassenwinkel. Ik vind het wel een goede ontwikkeling. Vaak heb ik in mijn tas ook de spullen van mijn man, en ik maar sjouwen.

Hoe weet je zeker dat het geen damesmodel is? Met roze en bloemen zit je fout, maar als je een tas naar je zin vind is dat prima, daar is geen standaard voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Online natuurlijk! Zo lekker gemakkelijk.
Hele veel en hele stoere modellen.