Ik ben een heel blank meisje met blond haar en groene ogen.. Hoe kan ik me het beste opmaken en m'n ogen accentueren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Hou je huid blank ,alleen de mogelijke rode ,of oneffen plekjes ,als je ogen moeten opvallen ,niet je lippen ,heftig. Dan je ogen probeer 2verschillende opzetten 1 per oog maak n foto per oog en kijk zelf wat je mooi vind hou het rustig ,de regel is diep liggend lichter wat (t)bol is donker dus wel heel subtiel over laten lopen dan de kleur alles kan maar groen kan soms maar zoek iets wat bij de mode of je kleding past veel plezier met het uitzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een wimperkrultang en bruine mascara voor je ogen. De rest van je make-up (rouge en lippenstift of gloss) in zachte tinten houden. Ook je wenkbrauwen zijn belangrijk. De jouwe zijn waarschijnlijk heel licht, dus je kunt ze accentueren met een zachtbruin of beige potlood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bof jij, groene ogen zijn mooi! Hierbij een paar links naar artikelen over het opmaken van groene ogen. Op youtube staan ook veel filmpjes met een tutorial voor het opmaken van groene ogen, dan kun je precies zien hoe andere meisjes het doen. Ook daarvan een paar links. Succes!