Wie zal eens een simpel hulpmiddel uitvinden voor het invetten van de rug? Heb wel ideeën. Gebruik nu een verfroller, maar kan chiquer.

Altijd lastig op het strand of na de douche eigen rug in te vetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Antwoorden (5)

Die hulpmiddelen bestaan al hoor. Geen idee hoe het heet. Heb het een keer op tv gezien. Een lang stukje stof met een soort spons in het midden. Je gebruikt het hetzelde als een handdoek waar je je rug mee droogt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een stuk huishoudfolie insmeren en met de ingevette zijde naar boven op je bed of je strandlaken leggen. Dan ga je met je rug erop liggen, en voila...

niet vergeten het folie van je rug af te halen, anders loop je voor gek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
+1 voor het originele idee dus ... ;-) maar I amback, het moet toch alsnog iets eleganter kunnen,
alsjeblieft???
Dat bestaat al.
Op de link hieronder zou het te koop zijn.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow, die hebben handige hulpmiddelen!
Natuurlijk is een liefdevolle partner hierin het meest voor de hand liggend, maar er zijn v.w.b. het strand ook commerciele alternatieven:

"Laat jouw rug insmeren door ons team Sunglare team. Wel zin om te zonnen, geen zin om je in te smeren....het is tenslotte vakantie, dus tijd om de relaxen! Ons Sunglare team bestaat uit hotte Beach babes and Beach dudes die dagelijks op jouw bestemming op het strand een aantal uur beschikbaar zijn om je rug in te smeren. Als dat geen service is?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel een een boterhammenzakje met een elastiekje om een houten pollepel gedaan, toen wat aftersun erop en smeren maar.. Werkt heel goed!