Hoe krijg je zo je haar in model en blijft het staan

Hoe krijg je zo je haar in model en hoe houd je het sterk (het valt slap) wat moet je gebruiken gel wax ?? Iemand tips over merken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.5K
Kimath
13 jaar geleden
haar zit leuk, maar dat mannelijk model eronder vind ik er niet uitzien :P

Antwoorden (5)

Hair glue van schwarzkopf werkt er goed. Bovendien kan je ook eerst met de stijltang je haar in de goed vorm stijlen en dan even wat van deze gel erin doen. Dit is de gel: http://www.drogistdrogist.nl/verzorging/junior-power-styling-hair-glue_57_177675
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vroeger deden ze dat met handzeep.maar het ligt er natuurlijk wel aan hoelang je haar is :-)
zeepblikje tussen de handen met iets water zodat het gaat schuimen en dat in je haar omhoog wrijven.

Toegevoegd na 56 seconden:
ik bedoel dus zeepblokje en geen zeepblikje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gel,
taft of schwarzkopf 24h hold gel (xtra strong) gebruik ik, en mijn haar blijft de hele dag in model. Ze zijn wel een stuk duurder dan de huismerken van bijvoorbeeld appie of drogist, maar wel beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eerst gel in je haar doet, in model heb gebracht moet je even wachten en dan haarlak erop doen. Dan word het extra sterk (als je echt veel van nodig hebt door lang haar kan het wel een dure zijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is belangrijk na het wassen eerst je haar in model te föhnen met een extra verstevigende mousse (heb je van alle merken), vervolgens gebruik je een goeie gel, zoals hierboven genoemd, en daarna evt. nog haarlak. Je moet even opletten bij de gel, die heb je in verschillende hardheden, van 1 t/m 9, ligt aan het merk. Gewoon degene nemen met het hoogste nummer.