Hoe zou ik mijn haren nog kunnen doen?

Ik ben op zoek naar websites of foto's vr mannekapsels, ik wil namelijk is iets anders ( hoeft niet heel anders te zijn). Ik heb ook een foto toegevoegd van hoe het nu is, misschien dat je daardoor ideeën krijgt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een redelijk smal gezicht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem even en kwartslag draait is het beter te zien. Maar ik denk niet dat je met vragen over kapsels op GV terecht kan. HEEEEL flink stuk er af in elk geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het er goed genoeg uit zien hoor.
Prima toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer is een kuif te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo kaal als een gabber, kan je lachen joh :P Heeft een mattie ook gedaan, eerste met tondeuse en toen scheermesje om het extra glad te maken.
(het ligt er maar net aan hoe 'zuinig' je op je haar bent) Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had vroeger (2 jaar geleden) een kuif, maar dat is toch echt uit de mode... Ik doe meestal het haar gwn beetje warrig met wax ofzow.

Het beste antwoord

Wie voor z’n kapsel een totale make-over wilt, moet het niet te ver zoeken. Er zijn een aantal opvallende trends waar te nemen. De Pony-look, de rock-look, punky-, klassieke look en middellang. Maar alles draait rond chic sex-appeal. De mogelijkheden zijn dan ook talrijk voor krullend haar of stijl haar. Zelfs dik haar hoeft niet uitgedund te worden. Het komt erop neer om je natuurlijke lokken extra in de kijker te zetten en dat met een super trendy kapsel.

De klassieke look is een blijver en uiteraard altijd een trend. Dit keer met een een vleugje nostalgie. Een retro-touch, zeg maar, ook met een pony die zijdelings wordt gestyled.

De boodschap luidt echter wel dat je telkens je kapsel kiest in functie van je gezichtsvorm en je leeftijd en….de juiste outfit bij het passende imago!

De foto's hieronder op de link zullen het verduidelijken.

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.trendyman.be/trendy-mannenkapsels-lente-zomer-2011/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon kaalscheren joh!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het laten groeien leuk met krullen een grote bos
dan lijkt je nek niet zo lang en je gezicht korter dan valt de nadruk op je krullen