Hoe krijg ik grotere en strakkere billen?

Wie weet een goede oefening/massage waarmee ik grotere en strakkere billen krijg zonder dat ik naar de sportschool hoef?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.8K

Het beste antwoord

Oefening 1 Squad(tik in in youtube als je het niet goed snapt)
Sta rechtop en zet je voeten ongeveer twintig centimeter uit elkaar. Houd je rug goed recht en breng je bovenlichaam in een rechte lijn naar beneden door je knieën te buigen. Span daarbij je bilspieren aan. Blijf vijf seconden staan en strek dan je knieën. Herhaal deze oefening in vier sets van vijftien.

Oefening 2 Voor ronde billen
Ga op je rug liggen en strek je armen naast je lichaam. Leg je handpalmen tegen de grond en houd je benen gebogen. Duw je heupen naar boven zodat je schouders het laagste punt zijn en je knieën het hoogste. Houd dat drie seconden vast en herhaal deze oefening tien tot vijftien keer.
Oefening 3 Hondje I
Rare naam en ook nog eens een vervelende oefening. Ga op handen en knieën zitten en houd je rug recht. Beweeg je rechterbeen naar achter totdat je bovenbeen één lijn vormt. Trek je bilspieren goed aan en doe deze oefening langzaam. Drie series van twintig.

Oefening 4 Hondje II
Dit is wat beschamend maar oké, gordijnen dicht en doen want dit werkt goed! Je gaat in dezelfde houding als oefening 3 zitten. Maar nu beweeg je je gebogen been naar de zijkant. Denk aan een hondje dat plast. Nu snap je ook de genante vertoning. Deze doe je ook drie series van twintig.
Naast de oefeningen kun je met nog veel meer dingen rekening houden.

Suiker, zout en vet
Zoals standaard geldt; vermijd te veel suiker, zout en verzadigd vet. Hierdoor hopen afvalstoffen en vet zich op en krijg je zeker geen mooi achterste. Verse groente en fruit zijn je beste vrienden!

Nog meer schoenen kopen
Dit is het leukste advies. Wissel je schoenen dagelijks af. Huppel de ene dag rond op sneakers en draag de volgende dag hoge pumps. Zo zet je verschillende bilspieren aan het werk.

Masseren
Bloedcirculatie is heel belangrijk voor je billen. Masseer daarom je huid met een speciale borstel waarmee de doorbloeding verbetert, je cellulitis vervaagt en je huid ziet er gezonder uit.

Scrubben
Scrub je billen één of twee keer per week stevig. Hierdoor ziet de huid van je billen er mooier uit en je masseert ze tegelijkertijd.

Zandloper
Wanneer je deze zomer op het strand bent, loop dan wat extra rondjes door het luwe zand. Door de onstabiele ondergrond zet je de spieren in je benen en billen extra aan het werk.

Tot slot: wees trots op je billen! Dik, slap, rond of plat... kritisch blijven we altijd, maar anderen vinden je billen waarschijnlijk prachtig! Verberg ze dus niet, die mooie kadetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op je billen "lopen".
Op de grond gaan zitten en dan op je billen (om de beurt) over de grond schuiven.
Worden ze strak en gespierd van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha wat een leuk idee..keer wat anders als die eeuwige saaie oefeningen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja vind ik ook zodra ik thuis in m'n kamertje ben ga ik meteen oefenen;) bedankt:)
Als de hiervoor gegeven suggestie niet effectief is kan een bilvergroting misschien oplossing bieden. De bilvergroting is een procedure van de plastische chirurgie waarbij de grootte en vorm van de billen veranderd wordt door middel van bilimplantaten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze oefeningen kan je thuis doen, op verschillende manieren, zónder het gewicht natuurlijk.

http://www.thuisgym.nl/oefeningen/squat.php

http://nl.wikipedia.org/wiki/Squat_(oefening)

http://www.bodywatch.nl/beweging/strakke-billen/

Ik kan je verzekeren, als je volhard, dat je echt strakke billen krijgt ;-))

Toegevoegd na 34 seconden:
Ow, én grotere billen natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet altijd lachen om mijn superslanke dochter die vind dat ze niet genoeg billen heeft. Zij heeft een of ander braziliaans slipje met een up lift vulling gekocht Brazilian bills volgens mij