Wie is dit?

Ik kan nergens vinden wie dit is, weten jullie wie dat is misschien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van welke reclame/campagne is de afbeelding? Van de Hennes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik weet wie zei is.. Kan niet op dr naam komen sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@milandy nee, van Hunkemöller
Amadea
13 jaar geleden
Alleen het gezicht afbeelden zou voldoende zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amedea nee dat kan dus niet, Ik zag deze foto bij een advertentie op internet, andere foto's van haar ken ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach toch. Mag dat arme kind een boterhammetje met pindakaas? Zo mager, en ook nog geen geld voor kleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind haar mooi!
Amadea
13 jaar geleden
@Miran997, dat kan dus wél - met elk afbeeldingsbewerkprogramma. Gewoon de onderkant bijsnijden, heel simpel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amenda ja, je hebt wel gelijk, maar misschien kennen sommige mensen haar alleen van die reclame... en ik had er anders geen zin in om alleen haar gezicht te knippen en plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is mijn toekomstige vrouw!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@humanbeing ooh dat wist ik niet, ik ken haar alleen hier van :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is ze niet! Het is dus niet Keira Knightley!
Kimath
13 jaar geleden
@stippel: dat meisje eet echt wel hoor. Anders zou het haar en de huid er slecht uit zien.
Dit lichaam heeft ze waarschijnlijk door goed op haar voeding te letten en elke dag te sporten. Misschien is ze van zichzelf wel zo slank.
Haar lichaam is haar werk en moet goed verzorgd worden.
Mensen die gaan zeuren dat een model meer moet eten kan ik niet goed tegen. Ze worden echt wel goed begeleid en in de gaten gehouden.
Kristal
13 jaar geleden
@Kimath: nou vind ik dit model mooi in het youtube filmpje maar Stippel heeft echt een punt. Ik krijg soms bijna tranen in mijn ogen als ik die graatmagere modellen zie. Dan denk ik: ach arm kind, heb je hier nou zó voor moeten afzien. Ik word daar serieus verdrietig van.
Gelukkig is het tegenwoordig wat verbeterd en hoeven die meisjes niet meer zo vreselijk mager te zijn gelukkig.
Waarschijnlijk heb je zelf iets met het modellenschap Kimath dat je er zo op reageert?
Geloof me, het is geen zeuren, het is van mijn kant een soort ongeloof dat sommige meisjes zó moeten afzien met eten in een welvarend westers land om móói gevonden te worden wanneer hun armen te dun zijn en hun ribben te tellen.
Wat zegt dat over ons en onze maatschappij?
Kimath
13 jaar geleden
@Kristal: ik doe inderdaad zelf wat modellenwerk. Parttime en puur als hobby, ik verdien er niet veel mee. Ik ben het met je eens dat er soms echt graatmagere meiden tussen lopen, dat vind ik ook absoluut niet mooi.
Gelukkig is het de laatste tijd wat beter. Er zijn regels voor een minimum BMI bij modeshows, anders worden ze geweigerd. En modellen als Crystal Renn, Lara Stone en Doutzen Kroes hebben wat meer vormen!
Van mij mogen de modellen zeker wat meer vorm krijgen, die wandelende gratenpakhuizen zijn absoluut niet aantrekkelijk en niet haalbaar voor de gemiddelde persoon. Ik zie ook veel meiden die onzeker worden en die zich hiermee willen vergelijken. Ik word er zelf soms onzeker van.
Maar ik weet dat ik gezond eet en genoeg sport, mijn lichaam heeft nu eenmaal wat meer rondingen, de modellenmaten zoals bureaus ze willen red ik toch niet.

Het beste antwoord

Ik herken de foto van de nieuwe Hunkemoller campagne. De campagne is gemaakt door SSSS & Orchestra en het model is Joyce Noor van Ulla Models.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Het kan niet anders of dat is de gevraagde persoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry! Ik geef zojuist hetzelfde antwoord, excuus! Voor het verzenden heb ik niet gecontroleerd op nieuwe antwoorden! + voor jou!

Andere antwoorden (5)

Ze lijkt op Keira Knightley
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zat ik ook aan te denken, ze lijkt er idd op! Maar ze is het niet. Ze lijkt ook wel een beetje op Natalie Portman, maar ook dat is ze niet.
volgens mij is dat Henrietta Vroons,van bij ons om de hoek,die komt hier vaker langs.
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zet er een foto bij, dan kunnen wij zien of dit onzin of waarheid zou kunnen zijn...
niko
13 jaar geleden
ik heb van haar geen foto.ik was ook verrast haar hier te zien.die Miran997is dan waarschijnlijk ook hier uit de buurt,anders had hij/zij toch geen foto van Henrietta.
niko
13 jaar geleden
ik lees nu verderop dat het Joyce Noor zou zijn.
kan natuurlijk ookmaar dan lijkt mijn buurvrouw wel heel erg daarop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha kan je me vertellen waar je woont?
niko
13 jaar geleden
waar ik woon?bij Henrietta om de hoek.
Anne van Wissen denk ik
zal even plaatjes zoeken en toevoegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magan fox met blond haar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha! Ik heb even mijn collega's ingeschakeld en we weten het!

Joyce Noor! Ik heb even gegoogled en ze is het idd!