Beste product voor je haar te laten groeien?

ja ik kamp nual zeker 8maand met haaruitval en ik ben een puber . Geen oudere . En ik heb geen ziekte . Ik zou graag weer wat haar willen bijkrijgen weten jullie een goed product ? Met een redelijk prijs ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Kimath
13 jaar geleden
Wat is de reden voor het haaruitval? Stress?

Antwoorden (6)

je kan naar de apotheker gaan en om een groeimiddel vragen dan heeft hij normaal je pilletjes met vitamine in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spijt me heel erg, maar haargroeimiddelen bestaan niet, en als ze wel zouden bestaan zouden ze net zo'n gouden vondst zijn als afslankpillen. Die bestaan ook niet.

Haaruitval voor ene meisje van 15 is niet normaal, tenminste : als het meer is dan de pakweg 100-150 haren die iedereen elke dag - zeker in de puberteit - verliest. Vooral als je je haar overdag vastzet (lak, staart, vlecht) lijkt het heel veel in één keer als je gaat kammen. In 8 maanden tijd moet het echter wel ongeveer even dik zijn gebleven.

Als je haar echter almaar dunner wordt en je kale plekken op je hoofd krijgt, heb je misschien verder geen ziekte, maar dat IS een ziekte. En ook nog eens een die eigenlijk niet goed te behandelen is (alopecia areata).

Dus als het niet ernstig is : gewoon een of twee keer per week je haar wassen met een goede shampoo en zo weinig mogelijk troep er in smeren, niet föhnen of steilen of krullen, en lekker een paar keer per dag borstelen met een borstel van varkenshaar.

Als het wel ernstig is : toch mee naar de dokter om zeker te weten dat het geen ziekte is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! Marleen, ben jij het zelf, je avatar? Uh, is dit een plaatje van jou zoals je bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeh...nee, deze hebben mijn man en ik helemaal zelf gemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zeg!
Het is afhankelijk waarom je haar uit valt, welk product je nodig hebt. Mocht het een erfelijke kwestie zijn, dan kan je daar niet veel aan doen. Mocht het door medicatie komen, dan zal je in overleg met je arts moeten treden. Mocht het veroorzaakt worden door vitaminengebrek dan zou je kunnen starten met Vitaminen B.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent jong en een meisje ?haar uitval is normaal maar kan je het er heel makkelijk uit trekken en krijg je ronde (€groot) of andere overmatige haar uitval ?en je eet normaal gevarieerd (geen vegetariër of dieet) ga naar een huid specialist en snel ook ,de huis arts weet er meestal niet veel van af ,erbestaan wel wat haar groei bevoorderende stoffen maar duur en niet voor jou doelgroep ,een arts kan een juiste diagnose stellen en evt een behandeling instellen ,succes Ps meeste haar uitval in jouw groep gaat vanzelf weer goed maar ga toch nr de specialist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen redenen lijken te zijn voor de haaruitval: Minoxidil. Maar pas op: je krijgt dan dikkere haren terug, zolang je smeert, en je krijgt jeuk, en je bloeddruk kan er van dalen. En zodra je ophoudt met dit spul, vallen al die haren weer uit.
Echte goede haargroeimiddelen zonder nadelen bestaan helaas niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je willen aanraden te beginnen met het slikken van Vitamine B. Dit is goed voor haar en nagels en voorkomt in sommige gevallen meer haaruitval.