Huidschilfers, stofdeeltjes, etensresten, huidvet en allerlei viezigheid waar je handen en nagels mee in aanraking komen.

Regelmatig je handen wassen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zand, zweet, stof, etensresten. Alles is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast geen verrijkt uranium ;-)
Viezigheid, als je bijvoorbeeld naar het strand etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit al het afval, en restjes van alles wat je de dag door aanraakt. Misschien een belangrijke tip! Haal het nooit weg door op je vingers te kauwen (nagelbijten?) Het kan zo zijn dat je aarde uit een tuin of dergelijk onder je nagels hebt zitten. Dit aarde kan minuscule eitjes van wormpjes meebrengen. Dus niet schrikken als je de volgende dag witte wormpjes in je wc ziet krullen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb nog even de naam opgezocht van dit diertje; Ze noemen ze 'Aarsmaden'. Heerlijke beestjes zeg ik zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik als monteur is het vaak olie , smeer , vet
wat je maar kan bedenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan komen door dat je op blote voeten loopt.
Of als je nagels er af peutert kan het zijn dat je vieze vingers hebt