Haar stijlen

bijna altijd stijl ik mijn haar in de ochtend voordat ik naar school ga, daarna moet ik ong. 3 kwartier fietsen en daarna als ik op school aankom zitten er al weer krullen in hoe kan ik dit verhelpen? iemand tips?
p.s met de bus of auto gaan is geen optie..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je er bij neerleggen dat je haar niet altijd even stijl is en ophouden met die tijd en energie vretende onzin. Je haar is toch geen strijkplank?

Antwoorden (11)

Met de bus of auto gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoofddoekje om?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag op sommige scholen in Belgie niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon gewoon in Nederland hoor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus voor jou is dit een oplossing....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je doet het hoofddoekje toch sowieso af als je op school aankomt? Zolang het maar niet verwaait..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus zelfs als je in Belgie woont is het een oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan wordt je haar toch statisch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, daar zit iets in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een katoenen hoofddoek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het dan minder (of niet) statisch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, gewoon een ouderwetse theedoek gebruiken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:))
Capuchon op doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ander kapsel proberen. Zoiets is ook er leuk, de boeddhistische nonnen stijl.

Toegevoegd na 21 seconden:
erg leuk dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm nee dankje..
Haarlak wax gel ? Is tog nie zo moeilijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het in een lage staart naar achter, zodat al je haar strak bij elkaar zit. dan kan het ook niet door de war waaien en als je op school bent aangekomen doe je je haar weer los en zit het gewoon nog net zo stijl als dat het thuis zat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het stijlen van dat mouse gebruiken dat helpt volgens mij en je hebt van die speciale spray's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dit ook en get bleef ook noooit zitten maar nu heb ik een spray ontdekt :loreal paris elvive nutrigloss light: kan je gewoon bij etos of kruidvat kopen het is een roze pomp flesje dit moet je voor je gaat stijlen er in spuiten en daarna dqn blijft je haar goed zitten en ruikt het lekker daarba nog een beetje haarspray eb klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je misschien een link van een website waar dit product opstaat? Zodat ze weet hoe het er precies uitziet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.google.nl/m/search?site=images&source=mog&hl=nl&gl=nl&client=safari&q=elvive%20nutri%20gloss%20light#i=5 hier is een link met foto
Dit probleem heb ik ook vaak!
Door haarlak en mousse wordt mijn haar zwaar en vet en zijn de krullen en 3x zo snel uit.
Mn haar in een losse staart/knot en dan een muts erover werkte prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de 3-Day Straight van John Frieda eens.
Styletoday heeft het product grondig getest. Lees de resultaten in het artikel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft niks te maken met de wind en dergelijke! Het is omdat er vocht in de lucht zit en door die vocht verbreken er bepaalde bruggen in je haar die je eerst met je warmte van de stijltang heb verbroken en door het afkoelen van het haar weer heb gemaakt.. Zo is vocht ook een boosdoener om de brug te verbreken anders zou je haar altijd stijl blijven! Oplossing: je hebt bepaalde olieeen die dit een beetje kunnen behelpen zoals fluide oleo relax en elixer oleo relax van kerastase maar zelfs dat geeft geen garantie! Enige echte oplossing is indd met de auto