Ik denk het wel. De warme stoom opent de poriën in bijvoorbeeld je gezicht. Verder kan je er ook van gaan zweten en dat is goed om het overtollige zweet eruit te laten 'gaan', zeg maar. Ik heb gelezen op internet dat je ook bepaalde geuren kan doen in een stoomdouche. Bijvoorbeeld lavendel kan heel rustgevend zijn voor je huid.
Ik denk dat het wel goed zit met een stoomdouche. Lekker ontspannend!