heeft iemand een snelle afvalmethode

Toegevoegd na 3 uur:
ps. ben 13 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sonja bakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou je dat kunnen toelichten? (dan bedoel ik iets uitgebreider)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 1.66 m en ongeveer 70 kilo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je leeftijd even in je vraag, anders krijg je straks antwoorden die voor jou totaal ongeschikt zijn!

Het beste antwoord

Ze bestaan natuurlijk wel, maar ze zijn helaas maar tijdelijk. Beter langzaam afvallen, dan komt het er niet zo snel bij.
Wil je snel een paar kilo kwijt dan zitten ze er zo weer bij + een extra. Jojo-effect.

Gewoon een tijdje niet snoepen en snacken. Gezond eten eten en je val langzaam maar zeker af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Als ik je mag aanraden: val niet snel en tegelijk veel af!, dat werkt tegen je. Een kilo per week is al goed.

Jij bent nog in de groei, dus eigenlijk zou je moeten afzien van afvallen! Beweeg meer, zit minder en probeer niet te snoepen, geen vette dikmakende producten te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt serieus wil afvallen, dan zal ik als eerste naar de huisarts gaan. Deze kan je door verwijzen naar een dietist. Om zomaar af te vallen en met niet de goede voeding dan krijg je inderdaad het jojo effect.