Word je van zonnebanken ook blonder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
20.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk maar naar barbie van Oh oh Cherso/Tirol

Antwoorden (6)

Je haar zou ietwat lichter kunnen worden, net zoals in de zomermaanden dat het haar wat lichter wordt in de buitenlucht.
Het hangt ook af wat voor type huid je hebt, en dan moet je denken aan pigmentvlekken, of rood harigen.
De rest van je lichaam (afhankelijk van de tijd dat je onder een zonnebank ligt) zal wel gaan (bruinen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je blond haar hebt, dan ligt het wel iets op, maar minder dan in de gewone zon, ook omdat je minder lang onder de zonnebank ligt dan dat je in de zon loopt.
T heeft in principe hetzelfde effect als de zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geverfd haar hebt schijn je wel uit te moeten kijken met de zonnebank ivm de kleur van je haar en het droogt er ook heel erg van uit.

Ik doe zelf altijd een handdoek om mijn haar, dat uitdrogen geldt waarschijnlijk voor iedereen en als je haar er niet echt lichter van wordt wordt het in ieder geval vaal.
amigo
13 jaar geleden
Nee hoor, als je er slim onder gaat, kom je er even slim onderuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor,als je er blond onder gaat kom je er nog blonder onder uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ,het werkt het zelfde als de zon zeker de sterke zonne kanonnen ,je huid verouderd wat zich zelf snel vernieuwd ,(de hoorn laag) maar niet de lagen dieper (dus pas op niet verbranden ) ,en zeker je haar want daar worden de pigmenten instabiel en vallen uit elkaar ,zeker in al poreus (open) punten ,of al eerder gekleurd haar ,vooral bij blondhaar goed zichtbaar ,bij donker haar idem maar minder zichtbaar direct,vindt je dat niet wenselijk bedekje haar inde zon of gebruik een uv filter haarlak (kerastase )enz, zeker gekleurd haar verschiet . Kijk maar alle kleuren vervagen)verouderen onder invloed van zon licht