wie weet een site voor wat dikkere meisjes/mensen

Ik wil graag deze zomer jurkjes dragen..maar ik ben wat dikker dan de meeste mensen.Waar kan ik wijde jurkjes vinden? want als ik op site's kijk zie ik alleen maar van die broodmagere vrouwen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhmm geen idee..en m'n meetlint heeft mijn puppy gesloopt(GEEN SMOES)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooo je bedoelt qua shirt en broek (sorry)
ehmm Jogging boek is S
spijker broeken zijn 36
shirtjes heb ik M of L
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dan ben je echt niet veel dikker dan de meesten hoor :) dat zijn heel normale maten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah.,,maar als ik een jurkje wil kan het niet..
omdat ik een zwembandje heb..maar voorderest ben ik echt niet dik..
Kimath
13 jaar geleden
maat 36, dat is hartstikke dun joh.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou dat ik zo 'dik' was, met mijn maat 52 :) Je bent niet dik, zet dat AUB uit je hoofd. Ik wilde je al tips geven over grote maten winkels, maar geloof me daar hebben ze jouw maat niet.

Antwoorden (6)

Kijk hier eens: http://www.plusmaatjes.nl/

Nog wat tips om je leuk te kleden als je een buikje hebt, vind je op deze site:
http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/augustus/Kledingtips_als_je_een_buikje_hebt

En enkele tips van mij:

- draag donkere kleuren, zoals zwart, dan oog je slanker.
- draag geen kleding met horizontale strepen, dan lijk je dikker.
- draag niet al te wijde kleding, dan lijk je ook dikker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak me niet echt druk om de voorkant van m'n buik,,die kan ik inhouden..maar ik heb zwembandjes
voorde rest ben ik niet dik ofzo
alleen me buik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch staan er wel enkele goeie tips op die site girlscene.nl, ook voor als je alleen zwembandjes hebt.
Ik weet niet waarje woont, maar hier in Amsterdam heb je een winkel die het Maatje Meer geloof ik.
En dat is speciaal voor dikke mensen en ik geloof ook voor lange.

En hier heb je een site maar niet die van Amsterdam want ik weet niet of deze winkel een site heeft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ik heb die van Amsterdam gevonden en het heet niet Maatje Meer, maar Mateloos en ze hebben wel een site

http://www.mateloos.nl/?home

Toegevoegd na 3 minuten:
En misschien ook leuk om te weten er komt een grote maten beurs klik maar op de link. http://www.mateloos.nl/?nieuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lang ben ik niet haha;)
maar dat is ook handig..danku
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm..dankuwel maar het ijn van die tuttige jurkjes...ik ben nog maar 13;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh aha 13 nee dan is deze kleding niks voor jou dat wist ik niet.
Maar is niet alleen voor grote maar ook voor dikke =)
Bij de H&M Shop Online vind je BIB maat 44 - 54. Ik vind persoonlijk dat ze erg leuke jurkjes hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maat 44 - 54 voor een meisje van 13?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zegt dat ze 36 heeft, dus dan is ze helemaal niet echt dik eigenlijk...
Als je zwembandjes heb kun je dot corrigeren door middel van een onderjurk, kijk bv op dressesonly.com daar kun je zoiets kopen. Dat verbergt je zwembandjes en dan kun je gewoon jurkjes aan :) enne, je bent niet wat dikker dan andere mensen, je bent NORMAAL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dat je dik bent, aan je maten in de reacties op je vraag te zien, maar hier is een link van ASOS: http://www.asos.com/Women/Asos-Curve/Cat/pgecategory.aspx?cid=9577
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi!

Er is een website waarmee je alle online winkels met grote maten kunt vinden: www.WelkeKledingWinkels.nl. Gewoon 'dameskleding' en 'grote maten' aanvinken. Daarna kun je nog verder zoeken op kledingstuk. Jurkjes staan onder 'bovenkleding'.

Hoop dat je er iets aan hebt! Succes!

Jolanda