Waar kan ik kralen kopen om in mijn haar te klikken?

Vroeger had ik kralen die speciaal waren gemaakt om in het haar te klikken.
Ze konden opengemaakt worden waarna er een streng haar in werd gelegd en de kraal weer dichtgeklikt kon worden.
Nu probeer ik dergelijke kralen te vinden, maar tervergeefs...
Weet iemand waar deze te koop of te bestellen zijn?
Het gaat dus niet om normale kralen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (1)

Die hebben ze bij afrokappers en Afrikaanse winkeltjes (in vrijwel alle (middel)grote steden. En in alle mogelijke kleuren. Sommige toko's die een groot assortiment Afrikaanse / Surinaamse (haar)producten hebben verkopen ze ook nog wel eens.