Is het waar dat als je als je ongeveer 13 bent en je gebruikt foundation dat je dan eerder rimpels en een oudere huid krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Make up is sowieso slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh, foundation als je 13 bent? Dat is wel érg vroeg!
MissBiggie
13 jaar geleden
Nou idd. Nergens voor nodig. Ik ben nu in de 40 en gebruik t NOG niet en zal t niet gaan doen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral zonde van je geld lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees blij dat je al die rommel niet nodig hebt. Hou je geld in je zak of ga er voor naar een goeie film.

Antwoorden (7)

Nee dat is niet waar.

In foundation zitten tegenwoordig UV-filters en verzorgende stoffen.
Als je elke dag goed je make-up eraf haalt, met een milk en lotion is er niks aan de hand.
Ook is het verstandig om onder de foundation een dagcreme te gebruiken.

Echter vraag ik me af waarom een jonge meid met een jonge huid al foundation wil gebruiken, maar dat terzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het elke dag met dikke lagen doet, ja zeker! over het algemeen is make-up sowieso schadelijk voor je huid.
gebruik gewoon niet te veel, en niet elke dag.
foundation is zeker af te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foundation is altijd slecht voor de huid want je smeert er je poriën mee dicht. Niet doen dus als je nog lang gaaf en rimpelloos wilt blijven, ook als je straks over de veertig bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha een min van een gerimpeld minkukel van over de veertig! Ik verwacht er nog meer van die dames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel me aangesproken, echter ben ik geen minkukel en zeker niet gerimpeld. Ik probeer juist iets duidelijk te maken over goede verzorging, moet je vroeg mee beginnen.
Amadea
13 jaar geleden
Van mij heb je een plus gekregen, hoor! Ik ben veertig geweest, heb nog nóóit foundation gebruikt en bezit nog altijd een frisse gezonde vrijwel rimpelloze huid. Het is echt onzin om je poriën dicht te gaan smeren als je nog maar 13 bent. Waarom? Omdat je vriendinnetjes dat ook doen? Goede verzorging is water en zeep, meer niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kun je zien van wie je een min krijgt??
trouwens het antwoord is gewoon goed hoor!
Ongeveer 13...dan heb je een prachtige, jeugdige, frisse huid. Waar ouderen jaloers op zijn! Je bent mooi zoals je bent!

Schoonhouden van je gezicht is belangrijk. Gewoon al van buiten. Maar daar hoef je met 13 nog niet aan te beginnen hoor. Als je iets ouder bent wel. Tenzij je nu allerlei spul op je toet smeert wat er nog niet op hoeft te zijn. Dan moet je het wel goed schoonmaken 's avonds met een milde lotion.

Rimpels heb je vooral door erfelijke aanleg en door overdadig onbeschermd zon genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk, maar de onvoorstelbare kracht van de commercie die door toedoen van de VVD tegenwoordig ook op kinderen mag worden losgelaten, denken vooral meisjes op die leeftijd dat ze zonder allerhande middeltjes niet kunnen leven. Je kan er tegen vechten, maar je doet er niets aan. De commercie heeft de jeugd gehersenspoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me af of dat waar is, als je dertien bent dan heb je waarschijnlijk veel puistjes of oneffenheden die je graag wilt wegwerken ;) Dus als je daarvoor foundation wilt gebruiken, moet je dat vooral doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemmz, ongeveer 13. Dat kan ook 12 zijn. Ik zie hier de kids, net van de basischool af, met dikke make-up, donkere mascara en vaak al gkleurd haar. Om ouder te lijken. Te snel naar de 18 willwn. Het misstaat aan alle kanten. Jong bekkies, ouwelijke make-up. Maar zelf vinden ze zich al heel wat. Zo jammer... Puistjes en dergelijke goed behandelen en eventueel wat wegwerken. Prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 13 is klas 1 van voorgezet onderwijs, en door de computer heen kan jij niet bekijken wat ze er mee uitvoert,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 13 of je bent 12....
Ongeveer 13 is er niet.
Jaa sws stop maar op. Wat heb je aan fondation op je 13e :s daar krijg je verstopte porien van :s en je word
Er alleen maar nepper op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Kan je het ook in normaal Nederlands melden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minnetje voor de totale onleesbaarheid, en WAT er al te ontcijferen is, was allang gezegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets minder sms-taal s.v.p
Ja, hoe langer en hoe meer je het doet, des te slechter ga je eruit zien. Het is niet goed voor je. Het verstopt ook je poriën met troep en dan krijg je puistje.. Het beste is je huid goed te reinigen elke avond met reinigingsmelk en een verfrissende lotion en dan nachtcrème op te doen. en overdag dagcrème. Verder moet je er niks op smeren. Dat is niet goed en je wordt er alleen maar lelijker van!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet waar tenzij je hele drofe koopt dat is niet goed voor je huid