Hoe kan je makkelijk/snel low lights aanbrengen?

Ik heb ooit gehoord dat je dat met koffie kan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.5K

Antwoorden (2)

Met koffie haalt niet heel veel uit. Het zorgt ervoor dat je alleen een mooie goudkleurige gloed van krijgt, verder niks. Op YouTube staan hele leuke filmpjes van hoe het moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben kapster en kan je adviseren dit niet zelf te doen lowlights en highlights zetten is het moeilijkste wat je als kapper moet leren en zelfs ervaren kappers gaan er vaak de mist mee in dit uit zich in vlekken ed. Het is een heel precisiewerkje en dat kan ikniet eens bij mezelf laat staan een leek! Mocht je haar ong 5 of 8 cm zijn kan je je haar tegwnkammen (dat je tegen je hoofd een soort klit krijgt) en dan alle plukken buiten het klitje voorzichtig met een donkere verf inwrijven maar goed ik zeg alvast heel veel succes en succes met sparen want als je het bij de kapper moet herstellen ben je een fortuin kwijt!

Terwijl je bij de meeste kappers voor 30 euro al je scalp kan laten high en lowlighten mits je erg lang haar heb dus neem van mij aan ga nou alsjeblieft naar een kapper! Voordat je het weet loop je erbij als een gevlekte panter of nog erger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja en over dat koffie dat werkt natuurlijk niet voordat een product je haar in trekt moet de amonia je haarschubben open zetten dus alleen een haarverf werkt!