Welke wax/gel/haarlak moet ik gebruiken om mijn Elvis kuif te maken EN te behouden voor de rest van de dag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Het beste antwoord

MURRAYS, zo'n oranje potje je kunt t bij de etos kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Got2Be heeft een gele haarlakfles voor volume die echt keihard wordt en de hele dag blijft zitten. Misschien werkt het..

Toegevoegd na 32 seconden:
Correctie: Het is voor extreme freeze, en niet voor volume.
Niet te missen, gele can!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
echt keihard spul ja :)
Een finishing spray is dit, eerst je haar goed, en dan de gele bus erover. Blijft de hele dag goed.
Het klinkt een beetje raar maar nigwax. Dit gebruiken o.a. Negers om hun afro goed te krijgen/houden. Het ruikt naar kokos. Wellicht dat dit werkt, succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat wax je haar juist zwaar maakt en slap dus dat het juist sneller inzakt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die afro's staan toch echt omhoog. En zelf vroeger ook gebruikt en ik heb haar dat normaal meteen plat op m'n hoofd ligt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok. Een afro is wel anders natuurlijk omdat dat van nature al volume heeft. Bij mij werkt wax voor geen meter als ik volume wil. Dit zal per persoon verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou inderdaad best kunnen. Ik kan daarom ook niks beloven
Ho ho ho!!! Geen wax en rommel dan stort het in!!
Let op:
Deel met een puntkam op de plek waar je de kuif wil hebben tot aan waar je hem wil laten landen om het zo te zeggen af als een hoefijzer richting je kruin eindigd hij rond
-De rest van je haar zet je even in klem dan hb je er geen last van
- werk van achter naar voren en pak steeds reepjes van 2 cm horizontaal en ga die goed tegenkammen dit houd in dat je de pluk pakt en met een kam steeds naar je hoofdhuid toe kamt er volgt zich dan een klit die spuit je in met haarlak en laat de pluk vallen over je kruin
- dit doe je tot bijna alle haren op zijn maar het geheim van een mooie kuif is dat hij mooi glad is
- dit doe je door de laatste 1 a 2 cm haar wat voorop je hoofd over is over het getoupeerde deel te leggen!
- je pakt alles bij een en vouwt de haartjes om het getoupeerde heen en zet het vast met schuifjes! Beetje haarlak erover wanneer de kuif naar wens is en klaar ben je
Wedden dat je kuif er na een nacht slapen nog in zit!!!