wat is een goed wenkbrauwsetje??

ik wil graag mijn wenkbrauwen bijtekenen met poeder en ik zoek nog een goed setje van een goedkoop merk. heeft iemand tips??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt heus beter naar een winkel gaan met dat soort vragen.
GV is daar niet voor.

Antwoorden (5)

Ik zag ze bij de trekpleister voor nog geen 3 euro.

Ikzelf gebruik die van Christian, maar die kost 25 euro, maar is wel watervast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van welk merk is het??
Bij de Hema is er een wenkbrauwsetje die heel fijn is en goedkoop (dacht 3/4 euro ongeveer).

Er zitten 3 kleurtinten in met een kwastje, wat heel gemakkelijk aan te brengen is. Daarnaast zitten er vormpjes bij (3 verschillende) die je als mal kan gebruiken om je wenkbrauwen vorm te geven. EN er zit nog een heel fijn handig pincetje bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wenkbrauwsetje van Catrice, hier zit poeder, een kwastje, een borsteltje en een pincet in. €3,99
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf die van het merk Essence van het kruidvat,kost ongeveer 2,80 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Etos eigen merk, paar kleuren poeder, sjabloontjes, borsteltje en mini pincet.