Knippen jullie ook neus- en oorhaar in de kapsalon?

Het haar van de oren wil ik bij mannen soms wel eens (ongevraagd) snel weghalen met de tondeuse. Zeker als het er echt niet uitziet :)-D
Maar laatst kreeg ik de vraag of ik het neushaar wilde bijknippen/trimmen. Ik stond even met een mond vol tanden. Wat doen jullie in de kapsalon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

ja dat doen ze, ook wenkbrauwen.
als je de volgende daar weer bent en je staat weer met een mond vol tanden, en je hebt ook nog eens haar op te tanden doen ze dit misschien ook wel :)

wat ik in een kapsalon laat doen in mijn hoofdhaar laten knippen of dat van de kids.

overigens zijn er kleine smalle tondeuses te koop waarmee je zelf je neus en oor haar kort kan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt daar een een schaar voor maar dat kan hij zelf wel