Wat voor ingredienten stopt men in een creme voor gemengde huid of alle huidtypes?

Als er in een creme voor droge huid substanties zitten die je huid vetter maken en in een creme voor vette huid substanties die de huid minder vet maken, wat zit er dan in een creme voor gemengde huid. of in een creme voor alle huidtypes?
van alles een beetje? lijkt mij niet mogelijk aangezien dat elkaar tegen zou werken...
of iets neutraals, maar dat lijkt mij dan weer niet echt werkzaam..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Een crême voor alle huidtypes bevatten basisvitaminen die iedere huid kan gebruiken.

Voor een vette huid zijn het meer base ingrediënten en voor de droge huid wat zuurdere.

voor een gemengde huid dat zou ik niet vertrouwen.. Das eigenlijk een beetje rommel.

Dan zou ik eerder voor de crême van alle huidtypes gaan.