Heeft iemand ervaring met het ontkleuren van haar?

Ik heb mijn har onlangs laten ontkleuren omdat ik het te donker vind. nu heb ik het middenbruin maar de kleur is heel snel vervaagd, weten jullie hoe dit kan? Binnen 3 weken moet ik het weer opnieuw verven, duur geintje!

har = haar!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje, sorry hoor, spelfoutje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begreep je ;-)

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik teruggaan naar de kapper die het gedaan heeft. Daar krijg je toch een bonnetje dat als garantie dient. Trouwens je hebt het alleen over ontkleuren. Ik neem aan dat het daarna geverfd is. Toch? En drie weken is veel te kort. In feite mag de verf niet vervagen, maar moet je na een week of zes (hangt af van hoe snel hets haar groeit) de uitgroei laten bijwerken. Terug naar de kapper dus en verhaal halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mijn ervaring met ontkleuren is dat dat het halve werk is.
nadat je ontkleurt heb moet je het ook verfen met de nieuwe lichtere kleur. anders kan je idd weer terug. als het zo is dat je eigen haar kleur na het nemem van al deze stappen toch terug komt, was je je haar te vaak, of met head and shoulders of de verf heeft er niet lang genoeg ingezeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik was het niet met head en shoulders en ook niet iedere dag meer zoals ik eerst wel deed maar de kleur vervaagt gewoon zo snel. Nu hoorde ik gisteren van iemand dat de na het ontkleuren je zo weinig pigment meer hebt dat het even duurt voordat de kleur weer helemaal 'pakt'... Dus ik zal even geduld moeten hebben, was benieuwd of meerdere mensen dit hadden....
Ik heb mijn haar een half jaar geleden laten ontkleuren. Ik verfde het al 20 ! jaar bruin, omdat ik al jong grijs werd. Er was geen ene kapper die het aanwilde. Ben naar de Kinki gegaan en die hebben ontkleurd, was geen enkel probleem. IK moest 55 min zitten met de ontkleuring. Mijn haar is nu echt wit, van mezelf, en het heeft niet geleden. Het is nog lekker zacht. ik heb er zeker gèèn spijt van, integendeel.