Waarom komen er gaten in mijn onderbroek?

Ik krijg vaak na een tijdje een gat in mijn onderbroek (BjörnBorg), en weltevestaan tussen mijn benen aan de achterste kan van de middelste naad. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen? Heeft het er iets mee te maken dat ik mijn jeans 'baggy' draag? Misschien bij het fietsen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
50.9K

Het beste antwoord

waarschijnlijk door het schuren van je kleding tegen de andere kleding. een spijkerbroek die aansluit heeft minder ruimte om om je lijf te bewegen. een baggy kan alle kanten op.

een onderbroek is elastisch. tijdens het dragen rekt hij uit. als er dan een klein gaatje in komt (en je past idd een grotere maat) scheurt het sneller/wordt groter omdat de stof strak staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kennelijk komt daar de meeste spanning op de naden te staan. Draag je wel de goede maat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja misschien is het wel tijd voor een maatje groter, ik ben ook in de groei maar wel vreemd dat dat dan daar komt aangezien dat tussen je benen zit en dus geen spanning in principe op kan komen te staan, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe jouw onderbroek zit ;p
misschien heb je het verkeerde merk.
zo zie je maar weer,goedkoop is duurkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Björn Borg een goedkoop merk????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij bedoeld dat als je iets goedkopers koopt dan Björn Börg, dat duurkoop is en dat Björn Börg het verkeerde merk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toch.
trouwens dat merk(BB) is toch eigenlijk al out. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BB onderbroeken slijten erg snel, dat is ook mijn ervaring.
Waarschijnlijk koop je ze iets te strak waardoor er, tijdens het fietsen bijvoorbeeld ja, teveel spanning op komt te staan en hij scheurt. Probeer eens een maatje groter, misschien blijven deze wel heel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik werk zelf in een winkel en denk dat het komt omdat ze door de naad gelabeld worden. Bij ons gebeurd het vaak zo dat mensen om dire reden terug komen. Bij labelen komt namelijk een klein gaatje in de kleding die makkelijk uitrekt. Kan ook inderdaad met drukpunyen te maken hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je benen langs elkaar schuren bij het lopen of fietsen. En daar door dun worden en kapot gaan