Waarom kan ik geen teenslippers aan?

Ik probeerde het net weer even, de teenslippers van mijn dochter, maar echt het doet gewoon pijn
Ik kan er niet op lopen
Ben ik in de stad, zie ik allemaal leuke teenslippers,
helaas niet voor mij...
Wie kent dit ook, of weet iemand die dit heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.5K

Het beste antwoord

Ik herken het helemaal.
Ik heb die dingen nooit kunnen dragen. Als kind al niet. Ik ben ook erg jaloers dat mijn dochters wel van die leuke modieuze dingen aankunnen, maar ik ga mezelf toch niet pijnigen daarvoor.
Dan maar een leuke sandaal en voor in en om huis een badslipper (met een band over de voorkant van de voet dus).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja , inderdaad , zoiets

Andere antwoorden (14)

Teen slepers moeten naar je tenen gaan staan en dat duurt een paar dagen en wat blaren. Als ze eenmaal in zijn gelopen wil je niet anders op een zomerse dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook zeer slecht zulke slippers te dragen, die hebben geen enkele zijdelingse steun...

En het contact dat er continu op dat punt tussen de tenen drukt, maakt meteen een ergernis los, dus het is een primaire uiting van NO GO...

Uit doen en laten dat spul...

Ik heb dat dus ook en ik draag alleen maar sandalen, winter of niet, ik laat het ademen... Alles wat leeft heeft lucht nodig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op vakantie wil ik er wel eens mee naar de douches, maar nee,
dan maar op zoek naar gewone slippers! en open schoentjes met een hakje
maar daar ga je niet mee douchen
hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wat je voor leuke dingen kunt doen met zulke schoenen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jahaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch geen sandalen met sokken hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee sokken is zo 2008... Yakkie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen noemen sandalen jezus nike's
Ja, dat heb ik ook. Alleen binnenshuis of voor het douchen elders gebruik ik ze.

Nou zit er veel verschil tussen het materiaal. Hard plastic of zacht leer dat voelt verschillend. Het is echt proberen en een paar minuten door de winkel lopen en het later nog een keer te proberen.

Waar denk je dat het "Wie mooi wil zijn, moet voelen" vandaan komt. Zelf vind ik het onzin, want er zijn ook slippers die wel mooi zijn en comfortabel.

Toegevoegd op 24-06-2009 22:35:39
Toegevoegd is een topic over slippers die wel comfortabel zijn, maar met verschillende meningen. Misschien heb je er wat aan. (Persoonlijk vind ik de clarks en de wolky geweldig qua voetbed, maar de rest is te groot voor mij.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer deze eens...ook goed voor de voetjes..

http://www.goeievraag.nl/vraag/hot-or-not-birkenstocks.12146
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O, sorry Ik vind ze not....
die kurk laag....
misschien zitten ze lekker, maar niet voor mij
Kun je niet van die gelpads kopen voor tussen je tenen speciaal voor teenslippers? Bij de meeste schoenen zaken zijn die te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kleine greep uit bovenstaande: "Blaren voor lief nemen" "geen zijdelingse steun" "gelpaks voor tussen je tenen"

???

Tel daarbij op dat het er niet uitziet en vraag ik me af waarom mensen deze ondingen überhaupt dragen.

In antwoord op de vraag: "omdat dit de meest ongeschikte schoeisel ooit is..."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondingen, nekkenbrekers, teenknakkers, rugletselveroorzakers, gaonderuitveroorzakers, niet voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi
Ik kan ze zelf wel dragen en ik vind ze prima zitten. Het kan aan de manier waarop je tenen staan liggen. Als je grote teen en de 2e teen dicht bij elkaar staan kunnen teenslippers pijn doen.
Wat ik wel kan aanraden is om geen plastic slippers te dragen, die gaan idd irriteren. Ze zijn erg leuk voor 1 dagje stand, maar daarna de vuilnisbak in.
Ik heb zelf teenslippers met een stoffen bandje, en daar is(voor mij) prima op te lopen. Zelfs tochten van 5 km of meer zijn te doen, zolang het maar een goed pad is. Ik heb er vrijwel de hele zomer op gelopen zonder pijn.

Uiteindelijk is het ook een kwestie van wennen, mijn broers konden er ook niet tegen todat ze geen keus hadden(in de VS verkopen ze vrijwel alleen teenslippers).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slipper moet je niet eens willen dragen ; de dood voor je voeten. Dioe je zelf een plezier, haal een paar crocs (niet de teenslippers natuurlijk, maar er zijn ook hele leuke gewone slippers ). Gegarandeerd dat je het woord teenslipper niet eens meer in je mond wilt nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoiets is idd goed te hebben... beter dan flipflops..
Ik ken ook zo iemand, mijn vriend. Hij vind het ondingen, kan dat ding tussen zijn tenen niet hebben. Je bent niet de enige! Maar, weet je wel dat je zoveel leuke slippers hebt zonder dat je teen tussen zo'n ding hoeft? Zooooo veel!!! Misschien nog wel leuker dan de ouderwetse teenslipper!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar ook last van Vind het ook heel jammer Maar je hebt ook {wat minder} leuke slippers die een rondje om je teen hebben Dat is wat minder gevoelig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij vroeg je niet om een mening of teenslippers goed zijn of niet he? ;-)
Vroeger kon ik er ook niet op lopen. En toch weer een keer zo'n paar aangeschaft. Ik deed ze elke dag een paar keer één a twee minuten aan en zowaar... geen blaren. Tegenwoordig kan ik teenslippers kopen, kost het me één dag en dan loop ik er prima op. ( In en om het huis).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet wennenzo te horen heb ik ook moeten doen!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken het in mindere mate. Waar ik altijd goed op let (zeker bij goedkopere slippers!), is of ze goed afgewerkt zijn. Soms heb je zo'n klein stukje onafgewerkt plastic (bijna onzichtbaar) en dat kan lelijk zeer doen.

Niet te kieskeurig zijn bij het kopen. Geef dan liever iets meer uit dan een gezellig paar van een vijf euro waar je zeker last van gaat krijgen. Of zoek naar een goed alternatief want er is genoeg keus.

Het is nu eenmaal zo dat sommige mensen de marathon kunnen lopen op teenslippers, terwijl anderen erop lopen als een kip die tussen haar eieren passeert.