Hoe word ik steviger?

Ik ben erg mager en veel eten helpt ook niet. Ik eet laatste tijd best veel, maar ik krijg dan alleen een dikkere buik en je ziet nog steeds een aantal ribben. Wat is een manier om steviger te worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Veel sporten dan krijg je meer spier en dan wordt je steviger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anabolen is een snelle maar geen gezonde manier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel proteïne eten (bij elke maaltijd wel wat vlees) en verder veel trainen, maar geen krachtoefeningen met halters, dat zorgt ervoor dat je voor je 18e een verstoring krijgt bij de groei van je spier, waardoor dit juist tegenwerkt. Beste is om elke avond pushups/pullups/sit ups te doen, en ja.. zoals ik al zei: veel proteïne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, zo lang je het niet overdrijft. Zo lang jij gewoon normaal traint, en geen Mr. Olympia wil worden is het alleen maar gezond. Ga zo door, je zult er veel profijt van hebben als je richting de 40 gaat ;-)
Body building, werkt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bananen werken om goed!!! :-) en goed in de ochtend eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan er aan liggen dat je lichaamsbouw er niet de aanleg voor heeft om steviger teworden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is mogelijk, maar das nog geen antwoord op de vraag...