Wat is de beste cellulitecreme tegen welke prijs?

I.c.m. een gezond eet- en beweegpatroon. Ben benieuwd naar ervaringsdeskundigen (en de prijskwaliteitverhouding)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Cellular Body Contouring Complex-Anti-Cellulite van La Prairie, is een heel exclusief product maar word oa gebruikt door de sterren van Hollywood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zelf maken
twee eetlepels amandelolie mengen met één eetlepel havermout n met cirkelbewegingen inmasseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smeren,wrijven, masseren, maakt niet uit waarmee, het is de handeling die werkt, niet het smeerseltje. Olijfolie is prima, en heeft vermoedelijk de beste prijs/kwaliteit-verhouding. In hele dure cremes zit in de regel uitsluitend kwakzalf.
Of je cellulitis hebt is overigens voor een deel ook erfelijk bepaald en niet afhankelijk van gewicht ; ik ben behoorlijk dik en heb er nog nooit last van gehad, vermoedelijk ook omdat ik erg veel water drink en geen strakke kleding draag ; twee dingen die cellulitis kunnen verergeren. Met masseren en smeren verdeel je het vocht in de weefsels, en een smeermiddel kan iets helpen om uitdroging te voorkomen, maar dure specifieke zalfjes helpen niet beter dan goedkope.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je ervan af wilt en dus GEEN cellulitis-creme wilt, maar een anti-cellulitis-creme...

Sporten is de beste optie, creme is niet een optie... het is vvv, vlug verwerpelijk en voordelig en werkt niet... Sporten wel...