Hoe krijg ik de bobbel in mijn broek weg(lijkt alsof ik altijd een erectie heb)

Ik heb in best veel broeken een soort bobbel bij de gulp, hierdoor lijkt het alsof ik altijd een erectie heb, heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
11.9K

Antwoorden (6)

Hem goed neerleggen. Veel meer mannen hebben dit, is normaal en ik zou me er niet voor schamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of: je doe wijdere broeken aan en lange shirts.
of: je loopt met je neus omhoog overal waar je heen gaat, en al vraagt iemand het dan voor de gein: zeg dan maar gewoon dat je een erectie hebt, dan kijken ze wel raar op, maar heb jij ze mooi tuk!

ps. waarschijnlijk valt alleen jou het op. ik heb dat ook hoor bij broeken, alleen bij mij lijkt het dan alsof ik geen broek aan heb (je zit dan allemaal lijnen erdoor,als je snapt wat ik bedoel.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit die bobbel nu in de broek, of ben jij de schuldige? Dat wordt niet helemaal duidelijk. Mannen zijn nu eenmaal geschapen met een uitstulping ter hoogte van het kruis en waarom zou je die weghalen? Maar als je je er echt voor geneert, zou je kunnen proberen hem te verbloemen door middel van een strakke onderbroek, of desnoods een toque.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die opmerking wilde ik ook net maken. Kijk maar eens naar een stierenvechter :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is wel zo, maar dan wordt het wel raden, waar wat zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe juist een toque om zodat het wat lijkt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me idd een groter probleem.
het zou kunnen dat je er heel erg op gefixeerd bent en daardoor lijkt het ook zo, maar waarschijnlijk valt het wel mee, en als het niet meevalt is het nog niet erg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt er bij het passen van nieuwe broeken opletten.Sommige broeken hebben niet zo'n goede pasvorm waardoor er zoals jij schrijft een rare bobbel bij je kruis ontstaat.andere merken hebben dat niet en is het afgezien van de bobbel die er echt zit vlak.vaak zijn dat wat durdee merken amdat er wat meer op de afwerking gelet word.soms zit het euvel in de afwerking van de rits in de gulp als die er niet goed ingezet is kan die een bobbelig effekt creeeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou het eerst eens aan iemand anders moeten vragen of het echt zo zichtbaar is, omdat jij zelf VAN BOVEN erop kijkt zie je denk ik de kleinste welving al. Kijk je er min of meer recht tegenaan, zie je de diepte (of beter bolling) vaak veel minder.

Of kijk eens heel goed in een spiegel (van wat afstand, andere mensen staan ook niet op 30 cm mag je hopen).

En misschien een experiment met ander ondergoed
amigo