Van natuurlijk blond naar bruin verven ooit je eigen haar kleur terug?

Ik wil graag eens wat anders met mijn haar en daarom wil ik het bruin verven. Van nature heb ik het licht blond, deze kleur zou ik graag weer terug willen nadat ik geverfd heb, maar kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (5)

Dat kan maar dan moet je lang wachten en je haar blond verven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor dat kan.
Je kan de bruin er als het ware uit laten groeien. Want ondanks dat je het geverft hebt je haar groeit natuurlijk door en zal je uitgroei gaan zien, laat dit gewoon groeien en blijf gewoon opje normale schema naar de kapper gaan op bijvoorbeeld het bij te knippen. De uitgroei wordt steeds groter totdat je de bruin eruit hebt en dan Heb je je eigen haarkleur terug.

Natuurlijk kan je het ook gewoon opnieuw verven. Een beetje goede kapper kan het wel weer blond maken!

Ligt er maar net aan wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gewoon wachten totdat het bruin eruitgegroeid is of je kan je haar weer bleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het haar dat geverfd is, wordt nooit meer natuurlijk blond. Nieuw haar is wel blond. Het duurt dus erg lang als je je natuurlijke kleur terug kan hebben. Je kunt het wel weer blond verven of een bruine spoeling nemen ipv verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb wel eens gehoord dat op heel licht blond de spoelingkjes niet pakken, dus daarom wilde ik het verven. Maar ik vind het ook doodzonde dat ik deze kleur voor altijd kwijt zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Casting Creme Gloss van l'Oreal is erg goed. Die zou ook bij licht blond haar goed moeten pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is hij niet te duur: http://www.i-drogist.nl/casting-cr%E8me-gloss-lor%E9al-caramel-630-p-7244651.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Met mijn ervaring zeg ik: nee niet doen. Heb t ooit gedaann maar de kleur werd nooit meer t zelfde.. Ik had ook heel licht blond haar. Dan zou je eerder een spoeling ofzo kunnen doen? Ipv meteen verven