Mascara (beschrijving)

Ik haal mijn mascara altijd smorgens eraf i.p.v S avonds is dit erg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ja je wimpers kunnen breken, en je porien kunnen verstopt raken, het beste is om je make-up er altijd 's avonds af te halen voordat je gaat slapen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is ontzettend slecht, omdat je wimpers dus geen rust krijgen tijdens de nacht...
Als je je mascara ervan haalt, is dit veel beter, want dan kunnen je wimpers ´s nachts tot rust komen!

Ook adviseer ik je om je gezicht te reinigen, ook als je geen gezichtsmake-up gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, niet verwijderen van je mascara kan leiden tot afbrokkelende wimpers, wimpers die geen zuurstof krijgen en daardoor uit gaan vallen, ontstoken haarvaatjes en ontstoken ogen. Het klinkt misschien allemaal heel eng, maar als je gewoon iedere avond netjes je ogen reinigt, dan is de kans op een ontsteking vrij klein. Met zo'n simpele handeling kan je dus veel ellende voorkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je `s morgens vroeg thuiskomt... niet iedereen heeft een baan van 9 tot vijf.