Als ik mijn haar heb gestijld en buiten loop komen er alweer kleine krulletjes in mijn haar bij mijn voorhoofd. Wat kan ik er tegen doen?

Ik heb van mezelf best wel eeen soort slag!krullend haar maar heel pluizig en als ik het heb gestijld en buiten loop komen er alweer kleine krulletjes in mijn haar bij mijn voorhoofd. Wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.5K

Antwoorden (6)

Meschien moet je een duurde stijltang kopen of hem op meer graden zetten.
Vedder meschien Shampoo Voor Stijl haar en meschien een mouse voor stijl haar gebruiken.
Vedder je kan ook op youtube kijken daar zie je vaak ook filmpjes over je haar hier een voorbeeld : http://www.youtube.com/watch?v=CA74RPA3iCM Dit is een filmpje over stijlen.
En trouwens meschien moet je hem iets langzamer door je haar doen!!

Hoop dat ik je heb kunnen helpen ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je speldjes? gebruik ze! gel kan ook helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste kan je voorafgaand aan het stijlen het beste een gladmakende conditioner gebruiken (volgens mij maakt het soort shampoo niet zo uit, als het maar geen volume shampoo is).

Na het stijlen moet je iets beschermends erin doen. Waarschijnlijk begint je haar weer te krullen/pluizen doordat het buiten wat vochtig weer is, hier zijn wel serums e.d. tegen. Bijvoorbeeld John Frieda heeft Secret Agent en Weather Works (Er zijn wel betere dingen te koop, maar dit is het eerste wat in me opkomt wat ook gewoon hier in de drogist verkocht wordt).
Gewoon een laag haarlak zou ook al kunnen helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik nivea straight and easy shampoo. Werkt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak heeft het ook te maken met het vocht in de lucht, hoe vochtiger hoe sneller je haar weer zijn eigen vorm aanneemt! (denk maar aan regen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook als ik naar school moet fietsen maar dan doe ik gewoon een elastiek in mijn haar en dan haal ik hem er op school weer uit probleem opgelost succes ermee