Helpt slakkenslijm ook tegen gerstenkorreltjes?

Ik heb al veel goede dingen over slakkenslijm gehoord dat het helpt tegen acne enzo maar daar heb ik vrijwel geen last van, alleen wel veel van gerstekorreltjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Nee, een gerstenkorrel is een opeenhoping van talg en oude huidcellen. Je kunt 'm weg laten halen bij een schoonheidsspecialist, maar soms verdwijnen ook vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het helpt echt niet en het is hartstikke duur
zonde van je geld
tip: je huid goed schoon houden en schrubben niet duur en het helpt