Aparte vraag, bestaan er boxershorts die zogezegt je klokkenspel wat extra ondersteuenen, net kwa looks, maar meer kwa daadwerkelijke ondersteuning?

Toegevoegd na 2 uur:
Het gaat er om dat ik een aandoening heb, die een soort van spat aderen dieper in de balzak veroorzaken, de dokter rade aan om eventueel te beginnen met wat ondersteunend ondergoed voordat een operatie om afknellen van ader in de picture komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K

Antwoorden (4)

Je hebt van die onderbroeken met pijpjes die ondersteunen, die zitten "strak". Zouden ze overal moeten hebben, hema en v& hebben ze zoiezo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er wel. Echter, het is beter deze niet te vaak te dragen, aangezien het úithangen'iets is wat je lichaam doet om de sperma opslag op de ideale temperatuur de houden (Iets koelker dan je lichaam normalitair is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde dat Björn borg onderbroeken altijd wel mooi en iets straker zit . Dus dat alles goed op z'n plaats zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk Mundo Unico heeft een voorgevormde cup waardoor je "zaakje" beter op zijn plaats blijft. Het is ergonomisch gevormd en heeft ook geen naad door het midden van je kruis lopen dus wat dat betreft ook geen irritatie daar. Ik zou je dat echt aan kunnen bevelen. Het merk staat o.a. te koop op http://www.onlineunderwear.nl