Welk product geeft grijs haar een mooie glans?

Mijn haar is grotendeels grijs en dat staat goed allen zou ik het mooier vinden als het echt zou glanzen. Welk product moet je dan gebruiken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

schwarzkopf zilvershampoo werkt heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Idd zilvershampoo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na iedere wasbeurt je haar spoelen met lauwwarm water, vermengd met wat azijn.
13 jaar geleden
Haarverzorging: Phytum Reflets verzorgende glansshampoo met korenbloem-extract. Geef grijs haar een subtiele zilverkleurige glans. Deze verzorgende glansshampoo bevat actief korenbloem-extract en wast uw haar op milde wijze schoon, ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Shimmer Lights' van Clairol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
guhl zilver shampoo