Andrelon schampo voor droog haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou elke week een haar masker kunnen gebruiken. Die kun je gewoon kopen in de winkel, maar je zou het ook zelf kunnen maken.

''Haarmasker voor droog haar
Benodigdheden
1 a 2 overrijpe avocado’s, afhankelijk van de lengte van je haar

Hoe?
Prak de avocado zodat er een sausje van avocado ontstaat. Meng dit sausje zorgvuldig door je haar en wikkel (aluminium)folie om je haar. Laat het masker 30 minuten in je haar zitten en was het er daarna goed uit. ''

Gebruik ook een conditioner als je aan het douchen bent. Verder is het ook verstandig om niet te vaak je haar te fohnen. Ook kan een leave-in conditioner goed zijn voor je haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Syoss shampoo en conditioner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer föhnen. Lucht drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedere dag je haar wassen!
Ik gebruik een Gliss kur spray, dat is wel een fijn product.
Kun je iedere dag gebruiken, glanst het van en wordt het zacht en ruikt fris.

Laat je het opdrogen of föhn je?
Als je het op laat dragen pluist het minder wanneer je föhnt.
Niet je haar stijlen.
Beter kammen dan borstelen. (soms is dat onmogelijk)
Dus probeer wat verschillende dingen uit zou ik zeggen. Succes ermee!