Door het te wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door met eenkale kop te gaanlopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goede haarproducten te gebruiken zoals shampoo die ook voor vet haar bedoeld is en er overdag niet teveel producten (lees: troep) in gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag je haar wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen cremespoeling te gebruiken en alleeen een goede shampoo te gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon je haar wassen met shampoo en cremespoeling niet op je hoofdhuid aanbrengen, alleen in de punten van je haar. Verder niet te veel met je handen door je haar gaan.
zorg ook niet dat je elke dag je haar wast, dan wordt het sneller vet. Probeer te beginnen met om de dag en dat opbouwen naar om de 2 dagen. De eerste tijd loop je dan met vet haar, maar even door bijten en dan zul je zien dat het langer duurt voordat het vet wordt. Als je aanleg hebt voor vet haar, kun je het nooit helemaal voorkomen, maar wel uitstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig wassen met shampoo voor vet haar maar niet te vaak je haar wassen gewoon een paar keer per week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droogshampoo! Te koop voor kleine prijsjes bij de drogist, je doet het erin. Laat het inwerken en het is weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar zelf ook veel last van en ik heb gehoord dat je verschilende shampoos noet gebruiken en het juist niet te veel op je hoofd huid maseren want dan maakt je huid meer talg aan succes!