Hoe train je je armspieren in de "breedte"?

Toegevoegd na 32 minuten:
dus niet je spierbal die om hoog gaat als je je arm aan spant, maar de binnen en de buitenkant zeg maar

Toegevoegd na 32 minuten:
dus niet je spierbal die om hoog gaat als je je arm aan spant, maar de binnen en de buitenkant zeg maar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (4)

Je kunt deze spieren alleen maar in de breedte trainen, want je kunt ze niet langer maken! Je kunt dit doen met gewichten in beide handen en dan opheffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de "shake weight" van south park!die zegt ook hele lieve dingen tegen je. En als je klaar bent krijg je geld voor de taxi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen weten niet dat triceps trainen een van de belangrijkste arm oefeningen zijn. Dus mijn advies train de triceps voldoende!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de gewone curl ook de preacher curl en de hammer curl doen. Gewone curl zorgt voor dikke biceps, hammer curl voor de breedte. Daarnaast inderdaad ook triceps trainen.