Waar kan ik leuke broeken en truien kopen voor een smalle jongen?

Mijn zoon van 10 is erg smal gebouwd en veel broeken en truien zijn hem dan ook te wijd. Wie weet een winkel (of nog beter: webwinkel) waar ik een wat ruimere keus heb uit stoere kleding voor smalle jongens? Het liefst met de afmetingen erbij (want wat "(extra) smal" o.i.d. genoemd wordt is soms al te wijd, afmetingen zijn objectiever).

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet dat de meeste broeken een verstelbaar elastiek hebben, maar als hij dan om zijn achterste bolt (met teveel stof) is dat niet mooi. Het moet gewoon goed passen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (5)

'k Ben zelf ook heel smal en ik koop vaak m'n kleding bij de H&M en C&A...
Daar slaag ik altijd wel. Misschien een idee om daar te gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de pijpen te kort, of de kont te groot....herkenbaar!

bij C&A (merk palomino) slaag ik voor mijn dochter de hetzelfde probleem heeft. hoe het op de jongens afdeling is weet ik niet.

waarschijnlijk kom je het beste weg met broeken die zowel een lengte als een taille maat hebben.
deze zijn overal wel te verkrijgen en er is geen speciale site voor.

wat bovenkleding betreft kan je een maat kiezen die past, maar dan een langer model zodat de verhouding voor je zoon klopt.

mocht ik een site tegenkomen laat ik het nog even weten!

succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kinderen waren ook van die smallertjes toen ze jong waren. Spijkerbroeken van Brams Paris waren toen de enige die pasten. Deze broeken waren lang genoeg ten opzichte van de wijdte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coolcat heeft behoorlijk wat kleding in kleine(smalle) maten. En coolcat heeft ook meteen een beetje stoere kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb bij V&D waar ik vaak broeken kocht voor mijn kinderen die precies hetzelfde hebben, wel eens een broek gehad die zelfs te krap zat. Dat was ons echt nog nooit overkomen (ook voor een jongen van 10). Dus daar hebben ze toch wel redelijk smalle broeken
amigo