Ik wil graag een goed oogpotlood heeft iemand een goed advies?

Mijn oogpotlood werkt niet zo goed, dus nu wil ik een nieuwe kopen maar ik weet niet welke wel goed is weet iemand een goede?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.1K

Het beste antwoord

Ik vind zelf maybelline een erg fijn merk! Heb al heel lang oogpotloden van maybelline, maar nooit waterproof eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

In principe moet ieder oogpotlood werken, alleen sommige moet je even vochtig maken, door bijv. even tegen je tong te tippen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien wel handig om een waterproof oogpotlood te hebben, die loopt niet zo uit als je bv traanogen krijgt op de fiets, of als je zweet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mijn vrouw moet je altijd een oogpotlood nemen dat waterproof is. Dat blijft veel beter en langer zitten. De 2beste (zover ze weet) zijn: waterproof bourjois en waterproof etos. Die blijfen super goed en lang hun ding doen.

Toegevoegd na 58 seconden:
anne01 was me voor met het waterproof potlood terwijl ik mijn bericht aan het typen was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je koopt voor iets van onder de euro 2 oogpotloden bij de Action (bruin en zwart in 1).
Met name de zwarte is steengoed en er zit nog een goedwerkend puntenslijpertje bij ook! Ik weet niet meer wat ze kosten, maar het was in ieder geval niet boven 1 euro (de zwarte is heel zacht voor onder je ogen!)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ow .. en de zwarte tekent heel goed ... dus laat een goed streepje achter zonder dat je er meerder keren overheen moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die van essence prima, die is maar 1 euro en werkt goed ;).

Toegevoegd na 20 seconden:
te koop bij de kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van essence vind ik heel fijn, die kun jij uit draaien en is mooi dekkend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er ook tevreden over en er zijn ook meerdere kleuren te krijgen van de 'draaiversie' van essence.
Ik heb bij Zeeman een zwart oogpotlood gekocht. Afgelopen weekend voor het eerst gebruikt. Het bleef de hele dag zitten, terwijl ik heel gauw tranende ogen heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even mijn tas in gedoken om het 100% zeker te weten:

Etos, waterproof kohl. De beste die ik ooit heb gehad.

Nu ik erover denk ben ik over het algemeen wel bovengemiddeld tevreden met de make-up van de Etos. De waterproof mascara is ook geweldig. En omdat ik niet altijd make-up gebruik (en dus niet gewend ben om niet aan mijn ogen te zitten) heb ik ook snel het probleem van vervagen en uitlopen.

Alleen wat betreft lipkleur (altijd kissproof tweefase, eerst kleur en dan gloss) heb ik betere ervaring met Max Factor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd het waterproof potlood van Collistar. Vooral omdat het heel zacht is, dus je kunt er mooie, dunne lijntjes mee trekken. Verder blijft het keurig zitten, zelfs bij traanogen die door mijn lenzen veroorzaakt worden.

Het is een kwestie van smaak...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van de Hema zou ik niet aanbevelen. Die van lancome is duur, maar gebruik ik al 20 jaar, blijft goed zitten en heeft een mooi effect.
13 jaar geleden
heey, ik zou je die van essence aanbevelen en om het er makkelijk op te krijgen even een aansteker er voor houden niet er tegen aan want dan vliegt ie in de brand als je hem ervoor houd word die warm dan ff 10 sec wachten en je kan em er heel makkelijk opkrijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van 2b hebben ze ook uitdraaipotloden in veel kleuren, ze zijn waterproof, n ik vind ze erg fijn!niet duur, bij kruidvat