Welke shampoo heeft een lekkere natuurlijke amandel geur?

Ik bedoel niet Palmolive naturals want dat is een chemische amandel geur. Vroeger was er een shampoo van palmolive die heel lekker natuurlijk naar amandel rook maar die is er niet meer. Vandaar dat ik hoop dat er een andere is die ditzelfde heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens bij de winkel van De Tuinen. Daar hebben ze veel soorten shampoos op natuurlijke basis! Ik zoek altijd met kokos en vind daar altijd iets goeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker ja... zou dat ook met kokosolie kunnen denk je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van herbal essens heb je ook kokosnoot/orchidee shampoo en conditioner vlinderr, die ruikt echt super lekker (is een blauwe fles)

Het beste antwoord

guhl heeft een shampoo met amandelolie, die ik zelf erg lekker vind ruiken.
fijne shampoo ook voor droog haar.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb hier een conditioner met amandelgeur van het Kruitvat, zal ook wel een shampoo bij horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keune heeft Almond Shampoo met natuurlijke amandelolie. http://www.creativecuts-webshop.nl/Webwinkel-Product-3265663/Amandel-Shampoo-1000ml.-Keune.html
Bij hairshop.nl verkopen ze ook een amandelshampoo maar daar staat niet bij of de geur synthetisch of natuurlijk is: http://www.hairshop.nl/product_info.php?products_id=1223
Vermoedelijk kan je deze flesjes ook bij Midden-Oosterse supermarktwinkels kopen: http://www.camico.nl/amandel-shampoo - Amandel shampoo flesje van 300 ml. De shampoo met amandelmelk verzorgt droog en beschadigd haar en geeft de natuurlijke glans terug.
Amadea