ik heb heel pluisend haar, wat kan ik er tegen doen?

ik moet een uur naar school fietsen en als ik op school aan kom, pluist mijn haar als een gek. ik heb dan al een muts op gedaan maar dan is het vochtig weer en dan pluist het binnen de kortste keren weer. weten jullie hoe ik zonder geld mijn haar minder kan laten pluizen?

xxxx alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Met een goeie gel met je die bos toch in bedwang kunnen houden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat je heel dun haar hebt. Dat is vaak moeilijk in vorm te krigen. Je zou onderweg een cap kunnen dragen waardoor jouw haar op zijn plek blijft. Op school even een likje gel en hopelijk blijft het zitten. Het is vaak een kwestie van uitproberen en experimenteren en ik snap dat jhet vervelend voor je is. Je moet mij 's morgens voor de spiegel zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het probleem, ik heb JAREN naar een oplossing gezocht. En min of meer gevonden. Ik moet er wel eerlijk bijzeggen, als het stortregent of extreme wind is, dan heb ik nog steeds pluizend haar hoor.
Maar de oplossing bij mij was, de juiste shampoo gebruiken. Shampoo moet je toch kopen, dus gewoon iets nemen dat heel goed hydrateert. En nadien doe ik er niet echt gel in, maar een heel klein beetje wax.
En voor en feestje daar nog wat lak over.
Het werkt! Succes ermee en hopelijk werkt het bij jou ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kunt doen is vochtigheids creme en/of haarmasker gebruiken voor pluizig haar.

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/722/Droog-en-pluizig-haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens om je haar in een staart te doen, bij mij werkte dat wel goed. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je haar is maar dat zou ik eens proberen, omdat je haar dan bijeen gebonden zit, kan de wind er minder doorheen "blazen" dus dan word het bovenste haar een beetje pluizig maar alles eronder blijft gewoon normaal. Verder heb je ook wel anti pluis crèmes die helemaal niet zo duur zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bij mij ook altijd goed helpt, is een heel klein beetje olijfolie, dat kost bijna niets.. Je doet ongeveer een theelepeltje op je hand, en wrijft dat eerst goed door je handen heen, daarna smeer je het vooral op de lengte van je haar (dus niet heel veel bovenop, dan wordt het snel vet). Daardoor gaat je haar ook meer glanzen. Als je ook erg droog haar hebt, kan je ook af en toe en masker van olijfolie in je haar doen, je smeert er gewoon olijfolie in, doet er huishoudfolie omheen, zodat het warm wordt, en dus nog beter intrekt, en je laat het minimaal een kwartier zitten (je kan er ook mee slapen, dat werkt het allerbest) en daarna spoel je het uit, en gebruik je shampoo en conditioner. Daarvoor kan ik je de shampoo van Andrélon, glad en stijl aanbevelen, bij mij werkt het goed, maar dat moet je toch even zelf proberen. Je zou een kleine verpakking kunnen kopen, zodat je niet veel geld kwijt bent. Succes!