Hoelang duurt het voordat een ontstoken porie hersteld is?

Ik heb de laatste tijd last van puistjes, volgens mij acne. Hoelang duurt het voor zo'n rode plekken weg is? En kan je dit proces versnellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (2)

Een normaal puistje is binnen een paar dagen weg....vooral van AFBLIJVEN en niet aan PULKEN....

Toegevoegd na 51 seconden:
Je kan het deppen met speciale lotion van een of ander merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het genezingsproces is bij ieder persoon verschillend, wel zijn er een aantal zaken die je kunt doen om dit proces te versnellen. Er inderdaad niet aankomen is heel belangrijk, je irriteert de huid hierdoor niet alleen, je verspreidt ook de bacteriën met je vingers waardoor er een soort domino-effect ontstaat.

Je huid 's ochtends en 's avonds goed reinigen is heel belangrijk, hierdoor verwijder je vuil welke nieuwe puistjes veroorzaken. Een goed beschermende crème voor overdag zorgt ervoor dat er minder vuil de poriën in kan. Een verzorgende en herstellende crème voor de nacht zorgt ervoor dat de beschadigingen sneller herstellen.

Heel veel succes!