waar kan je van die horloges met (nep) diamanten kopen het liefst niet zo duur en niet op internet in de buurt van den haag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Kijk eens op de markt of op een braderie (al zal dat laatste in deze tijd van het jaar niet meevallen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In den Haag of in de buurt van den Haag, zal zich vast wel een Kijkshop bevinden en die zijn goed gesorteerd in dat soort horloges.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Haagse Markt. Ik zou aan de kant van het Hobbemaplein beginnen met zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je koopt er horloges voor een paar euro in alle soorten en maten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga snel naar de kruidvat, voor 5,-
goedkoop he!