Wat echt ontzettend goed helpt is PFB Vanish,niet alleen tegen de jeuk maar ook tegen ingroeiende haartjes,irritatie en bultjes na het harsen of scheren en mocht je eens een keer een puistje hebben dan is die ook zo verdwenen(Dit even terzijde).
Gewoon te koop bij de drogist 70 ml voor ca. 12,95 euro of 140 ml voor ca. 19,95 euro.Het is een roller dat is handig in gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De huid even insmeren met wat olie of een lotion. Hierdoor herstelt de huid sneller.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Onder de douche afspoelen met koud wateren daarna met en creme insmeren door de kou trekt alles samen en suiten de beschadigde vaten sneller de creme verzacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het Kruidvat kun je hiervoor speciale verkoelende lotion kopen. Helpt bij mij prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een baby olie werkt prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms helpt gewone ouderwetse mentholtalkpoeder...een kwestie van uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je benen of waar dan ook waar je hebt geharst even insmeren met iets vets zoals baby olie of bodycrème of vaseline ofzo. ALs het goed is zal het jeuken dan over gaan en word je huis ook nog eens mooi glad en glanzend