Wat is de beste anti-klit spul?

Ik heb lang krullend haar.
Heel mooi zegt iedereen.
Maar het zit meestal vol met klitten.
Weten jullie een goede Spray,conditoner,shampoo of zoiets dergerlijks?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
10.6K

Het beste antwoord

Ik ben groot fan van de hennaplus hairwonder producten. Maakt glanzend en klitvrij, bevat weinig chemische troep, en is niet op dieren getest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
me too !

Andere antwoorden (8)

Naar de kapper werkt het allerbeste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw gaat regelmatig naar de kapper om de dode puntjes eruit te laten knippen. Daarna klit het echt een heel stuk minder.

Ik haal 1 x per week de tondeuse over mijn hoofd.... ook geen last van klitten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kost wel wat maar je doet er echt 2 jaar mee ofzo...bij de kapper verkrijgbaar (HiZi hair bijvoorbeeld) tegen pluisen en klitten..fantastisch spul
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochters en ik hebben alle drie fijn, redelijk lang blond haar, dat al klit als je er naar kijkt. Het enige dat echt helpt, helaas, is borstelen borstelen borstelen.

Vooral blond en lichtbruin haar is erg fijn van draad (hoewel sommige andere kleuren ook wel dun kunnen zijn) maar vaak wel relatief veel haren. Doordat ze zo dun zijn, breken ze ook snel bovenaan af en ' zakken' dan in de rest van het haar. Worden dat er teveel en borstel je ze er niet uit, dan heb je in mum van tijd klitten waar geen kammen meer aan is.

Je kunt het haar natuurlijk korter knippen, waardoor het minder snel breekt en dus minder snel klit, een cremespoeling gebruiken die de haren gladder maakt zodat ze er makkelijker ' doorheen' zakken, of je haar opgebonden of in een staart dragen (mijn 'oplossing' ) en dan 's morgens en 's avonds gewoon goed alles doorkammen, maar iets dat het uitvallen van het haar (overigens een normaal verschijnsel) voorkomt, is mij helaas niet bekend. In laagjes laten knippen wil ook nog wel eens helpen ; dan lijkt het evenlang. En fohnen maakt het erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd anti-klit spoeling van de palmolive, verrijkt met amandelmelk. Het ruikt heerlijk en werkt echt goed.
Het zorgt ervoor dat je haar makkelijk doorkambaar en anti-statisch wordt, het voorkomt ook onnodig afbreken van je haar tijdens het borstelen.

De bron hieronder is de site van palmolive, misschien heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Kipjes hiervoor is mij net voor: ook ik heb goede ervaring met Palmolive anti-klit. Bij AH en Kruidvat in mijn plaats niet meer verkrijgbaar, maar wel bij Nettorama , die ook nog de goedkoopste is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anti klit van Gliss Kur, dat is een spray voor na het wassen. Je spuit het op je haar, hoeft niet uitgespoeld te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het wassen klein beetje crèmevoeding van het Kruidvat (hoeft niet uitgespoeld te worden) in je haar masseren. Alle klitten zijn eruit!

Op droog haar gebruik ik Hennaplus Hairwonder.