Hoe zwart naar bruin zonder verven?! Haar thuis donkerbruin geverfd!?

Hallo,
Ik heb vaker mijn haar donkerbruin geverfd altijd zonder problemen, maar nu is mijn haar ZWART letterlijk 'gothic' zwart..
Ik durf me zo niet te vertonen en ik kan het me niet veroorloven naar de kapper te gaan in de momentele situatie waar in ik nu zit, ik heb dus andere oplossingen nodig.
Ook hoorde ik wat over head and shoulders..? Dat ga ik ook uitproberen.
Iemand ervaringen of tips AUB?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (7)

Je zult het echt bij een professioneel iemand moeten laten oplichten, want hoe meer je er zelf aan gaat zitten prutsen, hoe erger het word.

Head en shoulders tegen roos...je kan het proberen, maar kost je ook weer geld, dan leg ik liever iets bij voor de kapper, als je het echt verschrikkelijk vind en niet de deur uit durft/kan...mijn ervaring is niet zelf experimenteren...

Toegevoegd na 58 seconden:
Oja schiet me net te binnen, misschien wat high-lights!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een drama dat je het gevoel hebt dat je niet de straat op kan... Er lopen zelfs mensen paars of knal oranje geverfd haar, die gaan ook wel de straat op, ik wed dat het zwart bij jou beter staat...

Maar goed, misschien kan je je haar eerst ontkleuren en daarna weer bruin verven. Je hebt bv bij action al heel goedkoop verf dat kost daar minder dan 4 euro. Zet heel even een muts op en ga daar dan even heen. Ik denk dat ze daar ook wel ontkleuring hebben, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet helemaal zeker! succes ermee, komt vast wel weer goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een blonderingsspray kunnen gebruiken. Die zal de tint lichter maken.
Zorg wel dat je haar heel nat is zodat je langdurig droog moet föhnen. De warmte van je föhn zorgt ervoor dat je haar bleekt. Iedere keer als je dit doet bleekt het een beetje meer. Doe het drie keer in de eerstvolgende 6 dagen. En daarna eens per week totdat je tevreden bent met de kleur.
Het is te koop bij o.a. Kruitvat.

Als je het een beetje een streaky uit wilt laten zien, dan kam je het natte haar in het model dat jij altijd draagt en spuit het erover ... dus alleen over de 'buitenkant', niet op de kop hangen en het er 'in' spuiten. En voor de rest: zie boven.

Toegevoegd na 6 minuten:
Gebruik het niet te vaak, want het droogt je haar een beetje uit. Gebruik tijdens en na de kuur dan ook een haarherstellende shampoo voor beschadigd haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou head en shoulders proberen, is de makkelijkste en goedkoopste oplossing! bij mij heeft het toen prima gewerkt!
paar keer wassen en de kleur vervaagd echt!

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er een licht rode spoeling overheen zet, is de schijn van zwart er vanaf.
Kies wel voor een warme kleur.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Head & Shoulders is echt een optie die je moet proberen en je zo te lezen al hebt gedaan. Zelfs mijn.kapper vertelde dat dat werkt. Alleen.........niet als je telkens schoon haar gaat wassen. De shampoo moet zich wel ergens aan kunnen hechten. Dus haren wassen, drogen, wax erin, lak of mousse en weer wassen. En dit een aantal keer herhalen en de kleur zal écht vervagen. Het is natuurlijk niet geweldig voor je haar dat zul je begrijpen. Maar wel de oplossing voor je probleem. Zou als je tevreden bent over de kleur er even een voedend masker indoen. Daar zal je haar dan erg blij mee zijn! Succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop gewoon een pakje haarverf bij het kruitvat kost 4,95 en dan moet je een pakje kopen dat twee a drie tinten lichter maakt.