gothic shops gezocht!

ik wil graag nieuwe klere kopen voor oud en nieuw ik ben gothic en ik vroeg me af of er misschien leuke zaakjes zijn ze zijn moeilijk te vinde via google omdat er ook veel oude info op staat dus probeer ik het zo ik woon vlak bij nijmegen maar als ik verder moet reizen maakt me dat niet uit..
dankje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Antwoorden (8)

In Oss was een gothic-shop. Zij schijnen verder te zijn gegaan als webshop (zie link)
In Nijmegen zit toch ook een winkel met dat spul? feestkleding en gothic. Als je vanaf het station naar de winkelstraat loopt, zit die winkel helemaal aan het begin aan je linkerhand. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwstraat, Haarlem-Centrum.
Ben de naam kwijt van de winkel.
De dochter van mijn ex-vriendin, ook Gothic, kocht daar veel en mooie spullen.

Popshop, na googlen kwam ik erachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een catalogus waar veel gothic kleding in staat. De catalogus is gratis te bestellen maar volgens mij staat alles ook online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Leiden op de Breestraat: Dominia
En zie ook deze lijst:
http://ladymoonlight.forumotion.net/t138-lijst-van-goth-kledingwinkels-in-nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
London (in Emmen)
De oude liefde (in Emmen)
en er is er volgens mij nog 1 waarvan ik de naam niet weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
online zou je large eens kunnen cheken
en in rotterdam black widow(al ie nog bestaat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is om de paar maanden in Rijswijk ,Den Haag,een gothic beurs.Daar kun je alles kopen en is erg gezellig.Als je de darlingmarkt Rijswijk opzoekt op internet zie je wanneer die is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo,
het is al oud en nieuw geweest inmiddels (de beste wensen nog) maar wij hebben betaalbare nieuwe gothic kleding te koop , vooral van laughing vampire. Mocht je nog belangstelling hebben hoor ik het graag van je.

groetjes irma van der heide

irja35@hotmail.com